NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

Partner: WEBSOLVE

WEBSOLVE levert tools aan dealerbedrijven in de automotive industrie om aan de hoge verwachtingen van de klant te voldoen. Door gebruik te maken van beschikbare data bieden zij oplossingen voor systeemintegratie, optimale communicatie en procesoptimalisatie binnen digitaal klantcontact. Wij bouwen naadloze customer experiences door de inzet van social messaging. En dat kunnen we niet zonder onze partners. Zo sloegen we de handen ineen met WEBSOLVE.

Wat maken we samen mogelijk?

Samen met WEBSOLVE laten we autodealers effectievere gesprekken voeren met hun klanten. Door ons platform te koppelen aan de WEBSOLVE API beschikken dealers altijd over actuele klantgegevens bij aanvang van iedere conversatie.

Concreet betekent dit dat wanneer een klant contact opneemt met een autodealer, zijn relevante klantgegevens zichtbaar worden in het SaySimple dashboard. Een medewerker heeft zo altijd de laatste gegevens bij de hand, zoals kentekens, werkplaats-locatie en wie de laatste order heeft aangemaakt. Ook worden deze gegevens gebruikt om een klant direct naar de juiste afdeling te sturen. Zo behoort vragen om meer informatie tot het verleden en wordt de klantervaring naar een nieuw niveau getild.

Daarnaast worden er vanuit WEBSOLVE automatische herinneringen verstuurd, zoals een afspraakherinnering of wanneer het tijd is voor een servicebeurt. Waar deze voorheen via SMS verzonden werden, opent er tegenwoordig een responsieve conversatie in WhatsApp. Zo kan een klant met één druk op de knop de conversatie aangaan.

Wat zijn de voordelen?

Nog een keer overzichtelijk alle voordelen op een rijtje:

  • Van notificatie naar conversatie: direct reageren via WhatsApp.
  • Altijd de juiste gegevens bij de hand: van kenteken tot werkplaats-locatie.
  • Nooit meer doorverbinden: direct contact met de juiste afdeling.

Over SaySimple

Met SaySimple maak je elk gesprek met je klanten waardevol. Door het slimme social messaging platform blijf je makkelijk met klanten in gesprek en gebruik je hun feedback om je business te verbeteren. Zo stijgt je klanttevredenheid en kunnen de kosten omlaag.

Meer weten? Neem dan contact op via het onderstaande formulier.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home