NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

WhatsApp for Business voor Travel, Hospitality & Leisure

Optimale service voor de reiziger van morgen

Whatsapp is het grootste messaging kanaal ter wereld met maandelijks meer dan 1.5 miljard gebruikers. Is WhatsApp groter dan Facebook Messenger. Door de populariteit van het kanaal onder consumenten, heeft Facebook besloten om WhatsApp op schaalbare wijze beschikbaar te stellen voor bedrijven middels Business Service Providers (BSP).

Use cases

WhatsApp for Business brengt een aantal nieuwe functies met zich mee, zoals: het versturen van tickets, notificaties omtrent de reis en een laagdrempelige manier om in contact te staan met de reiziger. De nieuwe Business oplossing is ontwikkeld met zowel MKB, grootzakelijk als corporate bedrijven in gedachten en is geschikt voor één-op-één interacties binnen iedere fase van de travel journey.

WhatsApp Business:
De voordelen

Het implementeren van WhatsApp kan de druk op het customer service team laten afnemen, sales doen toenemen en irritatie weghalen in het aankoopproces. Met WhatsApp for Business kun je:

  • Vragen van reizigers efficiënt beantwoorden
  • Chatbots inzetten om vragen van gasten automatisch te beantwoorden door een digitale concierge
  • Notificaties versturen omtrent activiteiten of plotselinge veranderingen tijdens de reis.
  • Branding en engagement versterken door user generated content, in de vorm van rich media, te versturen en te ontvangen, en vervolgens via social media te delen.

Orchestrate everything

Manage en versterk alle klantgesprekken in ons Social Messaging Dashboard. Toegang tot Social Messaging vanuit één centraal punt. It’s that simple.

Eenvoudig starten in 3 stappen

Samen met één van onze messaging consultants doorloop je snel en eenvoudig het hele proces.

Toegang vragen

Elk bedrijf moet een goedkeurings- en verificatieproces doorlopen. Vraag als eerste stap je toegang tot WhatsApp Business aan.

Integratie & Setup

Na goedkeuring kun je WhatsApp messaging templates gebruiken.

Livegang

Je kunt klein of groot beginnen. Test intern, herhaal en verbeter de oplossing – ga live wanneer je klaar bent om service te verlenen met WhatsApp for Business.

Trusted by:

Daikin Logo Wit

Start met Social Messaging

Social Messaging zelf ervaren? Vraag vrijblijvend een demo aan.

Demo aanvragen

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home