NEWS! Wervingscampagne via chatbots en WhatsApp voor Subway Lees meer

Maak kennis met onze messaging expertise

Op deze pagina vind je een verzameling van onze kennis gebundeld in whitepapers, playbooks en guides.

Wholesale whitepaper

Deze exclusieve whitepaper geeft je inzage in de kansen van messaging voor B2B e-commerce en klantenservice doeleinden voor relatiegedreven groothandelsbedrijven.

WhatsApp Business Playbook

In dit playbook vind je tekst en uitleg over hoe je kunt starten met WhatsApp Business en geven we je concrete voorbeelden hoe je WhatsApp kunt inzetten om direct de klantervaring te optimaliseren.

E-commerce whitepaper

Conversational Commerce is het nieuwe tijdperk waarin social messaging apps, customer data en mobiele betalingen samenkomen. Deze exclusieve whitepaper geeft inzage in de kansen van social messaging voor e-commerce en klantenservice doeleinden.

E-commerce whitepaper: Fashion & Sports

Conversational Commerce is het nieuwe tijdperk waarin social messaging apps, customer data en mobiele betalingen samenkomen. Deze exclusieve whitepaper geeft inzage in de kansen van social messaging specifiek voor Fashion & Sports brands.

E-commerce whitepaper: Consumenten goederen

Conversational Commerce is het nieuwe tijdperk waarin social messaging apps, customer data en mobiele betalingen samenkomen. Deze exclusieve whitepaper geeft inzage in de kansen van social messaging specifiek voor brands in de wereld van fast moving consumer goods (FMCG).

Automotive whitepaper

Wat hebben de automotive branche en messenger apps als WhatsApp met elkaar te maken? Wat zijn de overtreffende voordelen ten opzichte van traditionele customer service kanalen? Onze white paper biedt inzicht in de grote rol die WhatsApp gaat spelen in de wereld van automotive.

Travel & Leisure whitepaper

Leer hoe je de always-on reiziger maximaal tevreden houdt in de wereld van travel, hospitality en leisure. Deze exclusieve whitepaper geeft de customer service en marketing professional een waardevolle inzage in de kansen van social messaging voor klantenservice en commerciële doeleinden binnen de travel branche.

Ultimate Guide
to Social Messaging

In onze Ultimate Guide lees je meer over hoe je navigeert door de wereld van social messaging, wat de belangrijkste kansen en de uitdagingen zijn en hoe je tegemoet komt aan de torenhoge verwachtingen van de klant van vandaag. Verder:

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home