WhatsApp Flows
Met WhatsApp Flows beantwoord je automatisch veelgestelde vragen, wijs je vragen toe aan de juiste afdeling, achterhaal je de klantintentie en houden medewerkers meer tijd over.

WHATSAPP FLOW
De voordelen van WhatsApp flows
Automatiseer het afhandelen van veelgestelde vragen, routeer gesprekken naar de juiste afdeling en houd meer tijd over.
Automatisch antwoord
Beantwoord veelgestelde vragen zonder dat daar een agent aan te pas komt komt. Hierdoor heeft een medewerker meer tijd over voor andere vragen.
De juist afdeling
Verzamel extra informatie zodat vragen bij de juiste afdeling uitkomen. Zo bespaar je tijd voor je medewerker en voor de klant wat positief is voor de klanttevredenheid.
Meer tijd
Laat jouw medewerkers efficiënter werken. Zo houden zij meer tijd over voor vragen die meer uitleg nodig hebben en stijgt de medewerkerstevredenheid.
PROBEER ZELF
WhatsApp Flows voor klantenservice
Creëer je eigen flows en verzamel automatisch alle benodigde informatie zoals bestel- en artikelnummers om support aanvragen soepel en snel af te ronden. Scan de QR-code of gebruik de onderstaande link om de voorbeeld flow te starten.


VERLAAG DE WERKDRUK
FAQ Automation
Beantwoord veelgestelde vragen automatisch met WhatsApp Flows. Dat werkt als volgt. De klant stuurt een WhatsApp bericht en ontvangt een automatische reactie waarin de meest gestelde vragen geserveerd worden. Zo houdt je team meer tijd over.
EFFICIENT WERKEN
Sorteer en routeer inkomende vragen
Achterhaal de intentie en urgentie van een klantvraag met een WhatsApp Flow. Zo weet je precies naar welke afdeling of collega de vraag het beste gestuurd kan worden. Zo werk je een stuk efficiënter.


GENEREER MEER LEADS
Persoonlijke productaanbevelingen
Bespaar jouw klanten tijd door persoonlijke productaanbevelingen te doen via WhatsApp Flows. Zo hoeven zij zelf niet te zoeken op de website. Je kunt producten aanbevelen door bepaalde vragen te stellen, of de Flow te koppelen aan je CRM.
VOOR IEDERE VERTICAL OF BRANCHE
Optimaliseer jouw processen
Of je nou actief bent in de automotive, transport & logistiek, e-commerce & retail, travel of groothandel. Iedere vertical kan profiteren van een geautomatiseerde WhatsApp Flow. Start nu met het optimaliseren van jouw processen en ervaar de voordelen op onze vertical pagina’s.

TEVREDEN KLANTEN
Dit zeggen onze klanten
Meer dan 500 bedrijven gebruiken Saysimple om hun communicatiestromen efficiënter in te richten.

Luc Verhagen
Dusseldorp BMW
Je onderscheid je door buiten kantooruren bereikbaar te zijne. En daar staan we voor. We willen klanten niet functioneel afhandelen, maar persoonlijk verassen. Dat kan dankzij Saysimple.

Rienk de Jonge
Vakantiepark Pean
We hebben veel contact met het team van Saysimple. Eigenlijk veel meer dan je van een software-aanbieder zou verwachten. Vanaf het begin denken ze met ons mee, wat heel prettig werkt!

Thomas Reijneveld
Severs Breeman BMW & MINI
Samen met Saysimple hebben we een nieuw hoofdstuk in klantcommunicatie geopend. Ieder gesprek via WhatsApp scheelt weer een telefoontje voor onze medewerkers. Dat scheelt tijd en dus geld.
Deze bedrijven gebruiken ook Saysimple
SAYSIMPLE
Benieuwd naar de mogelijkheden van Saysimple?
Plan een demo en ontdek in 30 minuten wat Saysimple te bieden heeft.


