WhatsApp Business: het kanaal voor efficiënte klantcommunicatie

Sta snel en persoonlijk in contact met je klanten via de WhatsApp Business API. Met Saysimple heeft jouw bedrijf een gecentraliseerd en veilig platform voor het professioneel inzetten van WhatsApp voor klantenservice, sales, marketing en HR.

Ontdek het Saysimple platform

Onze experts staan klaar om je vragen te beantwoorden. Plan een gratis demo voor meer informatie!

  • Online demo van het Saysimple platform
  • Maatwerk voorstel gebaseerd op jouw situatie
  • Volledig begeleide en persoonlijke onboarding

Scroll voor meer informatie.

Deze bedrijven gebruiken ook Saysimple

WHATSAPP PLATFORM

Ontdek het alles-in-1 platform voor het managen van zakelijk WhatsApp

Gebruik het Saysimple platform voor het efficient managen van WhatsApp met meerdere gebruikers, het versturen van gepersonaliseerde marketing notificaties en automatiseren van het eerstelijns klantcontact.

Omnichannel team inbox

Beheer WhatsApp-gesprekken naast andere kanalen vanuit één gebruiksvriendelijke inbox voor meerdere gebruikers.

WhatsApp flowbot

Automatiseer de eerstelijns communicatie op WhatsApp, ontwikkel WhatsApp flows/keuzemenu's met interactieve buttons.

WhatsApp broadcasting

Gebruik Saysimple Engage voor het maken van verzendlijsten en het versturen van gepersonaliseerde bulkberichten op WhatsApp

WHATSAPP TEAM INBOX

Manage WhatsApp naast andere kanalen met meerdere gebruikers

Gebruik één inbox voor het stroomlijnen van je klantcontact via WhatsApp. Werk samen met meerdere gebruikers, verdeel de werklast, volg eenvoudig de gespreksgeschiedenis en gebruik labels, quick replies en verschillende folders om georganiseerd te blijven werken.

WHATSAPP BROADCASTING

Verstuur een WhatsApp bulkbericht naar verzendlijsten

Onze WhatsApp broadcasting-module, stelt jouw bedrijf in staat om op een persoonlijke manier met meerdere klanten tegelijk te communiceren. Verstuur aanbiedingen, tijdelijke promoties, exclusieve deals en nieuwsbrieven via WhatsApp in bulk.

WHATSAPP FLOWBOTS

Automatiseer WhatsApp communicatie

WhatsApp Flowbots zijn geautomatiseerde chatbots die 24/7 beschikbaar zijn om klanten te ondersteunen. Flowbots verrijken de communicatie-ervaring door gebruik te maken van interactieve knoppen en lijstberichten, waardoor klanten op een dynamische manier met je bedrijf kunnen communiceren.

WHATSAPP FLOWBOT DEMO

Ervaar de WhatsApp Flowbot zoals jouw klanten dat doen

Scan eenvoudig de QR-code of gebruik de onderstaande link om te starten en meer te leren over de voordelen van WhatsApp Flowbots.

ZAPIER WHATSAPP INTEGRATIE

Automatiseer workflows met Zapier

Met Zapier koppel je de Saysimple WhatsApp API eenvoudig met andere systemen. Integreer WhatsApp met je CRM of ander systeem en automatiseer communicatie. Met specifieke triggers stuur je automatisch een gepersonaliseerde WhatsApp template bericht gebaseerd op vooraf gedefinieerde acties of gebeurtenissen.

WHATSAPP ANALYTICS

Krijg meer inzicht in de prestaties van je team

Wat is de responstijd van ons team? Hoeveel gesprekken hebben we afgehandeld en welke topics komen het meest voor? Verfijn de statistieken aan de hand van tags, medewerkers, teams, locaties, kanalen of tijdsperiode om meer inzicht te krijgen in de prestaties van je bedrijf.

APPS & INTEGRATIES

Integreer Saysimple met bestaande systemen

Integreer je bestaande software met Saysimple en voorzie medewerkers van meer klantinformatie zodat ze niet meer hoeven te switchen tussen meerdere systemen.

TEVREDEN KLANTEN

Dit zeggen onze klanten

Meer dan 500 bedrijven gebruiken Saysimple om hun communicatiestromen efficiënter in te richten.

Luc Verhagen

Dusseldorp BMW

Je onderscheid je door buiten kantooruren bereikbaar te zijn. En daar staan we voor. We willen klanten niet functioneel afhandelen, maar persoonlijk verassen. Dat kan dankzij Saysimple.

Rienk de Jonge

Vakantiepark Pean

Met WhatsApp broadcasting via Saysimple Engage verhoogde wij de conversie met 20%. Ik ben tevreden met deze oplossing die mij een compleet beeld geeft van de interactie met mijn klanten.

Thijs van der Spek

Severs Breeman BMW & MINI

Dankzij WhatsApp Call Deflection bij Severs Breeman hebben we in de eerste maand al meer dan 10 uur aan telefonie bespaard, en het gebruik neemt wekelijks toe.

Narek Grigoryan

Volvo Nieuwenhuijse

Door de IDAS integratie in het Saysimple platform weten we direct bij welke vestiging een klant hoort en wat hun NAW-gegevens zijn. Zo sturen we vragen meteen naar de juiste collega, halen autogegevens op en helpen klanten efficiënter op afstand.

Danielle Stam

STAM Renault

Binnen Stam Renault zetten we Saysimple in voor het beheren van al ons WhatsApp klantcontact, van afspraakbevestigingen tot statusupdates en herinneringen. Dit bespaart ons tijd, vermindert telefoontjes en verhoogt de klanttevredenheid.

Niels van de Werken

BMN Bouwmaterialen

Met de implementatie van smart routing wordt de werklast automatisch verdeeld over onze locaties. Hierdoor is het niet meer nodig om een ​​extra medewerker in dienst te nemen. Een gunstige kostenbesparing.

Deze bedrijven gebruiken ook Saysimple

SAYSIMPLE

Benieuwd naar de mogelijkheden van Saysimple?

Plan een demo en ontdek in 30 minuten wat Saysimple te bieden heeft.

Messaging statistieken en KPI's
Saysimple marketplace
Saysimple multichannel inbox