Analytics & Insights
Meet en monitor de belangrijkste klantcontact KPI’s in één dashboard. Krijg real-time inzicht in prestaties van je team en stuur proactief bij.

ANALYTICS
Meten is weten
Krijg real-time inzicht in het aantal inkomende en uitgaande berichten, de prestaties van je team en monitor de belangrijkste klantcontact KPI’s.
Monitor kanalen
Vergelijk hoeveel berichten er dagelijks per klantcontactkanaal inkomen en uitgaan. Maak op basis van de inzichten datagedreven keuzes.
Agent performance
Duik in de cijfers van je serviceteam. Gebruik de data om je klantcontact te verbeteren. Leer hoe snel agents reageren en hoe productief ze zijn.
Conversational AI
Begrijp het sentiment van een bericht met Conversational AI. Categoriseer veel voorkomende klantvragen en identificeer bottlenecks in de klantreis.
WERK SNEL EN EFFICIËNT
Optimaliseer de teamsamenstelling
Meet real-time de prestaties van je serviceteam en individuele agents. Trek conclusies over de productiviteit en stel zo een optimale seat planning samen.


WEET WAAR JE KAN VERBETEREN
Monitor de belangrijkste KPI’s
Evalueer je klantcontact KPI’s met Analytics & Insights. Krijg inzicht in cijfers als first reply time, resolve time en resolve ratio. Trek lessen uit de data en verbeter de teamprestaties.
ONTDEK WAAROVER KLANTEN VRAGEN STELLEN
Begrijp de customer journey
Analyseer gesprekken en geef waarde aan data uit conversaties met Conversational AI. Achterhaal wat het sentiment van een bericht is en categoriseer topics automatisch.

TEVREDEN KLANTEN
Dit zeggen onze klanten
Meer dan 500 bedrijven gebruiken Saysimple om hun communicatiestromen efficiënter in te richten.

Luc Verhagen
Dusseldorp BMW
Je onderscheid je door buiten kantooruren bereikbaar te zijne. En daar staan we voor. We willen klanten niet functioneel afhandelen, maar persoonlijk verassen. Dat kan dankzij Saysimple.

Rienk de Jonge
Vakantiepark Pean
We hebben veel contact met het team van Saysimple. Eigenlijk veel meer dan je van een software-aanbieder zou verwachten. Vanaf het begin denken ze met ons mee, wat heel prettig werkt!

Thomas Reijneveld
Severs Breeman BMW & MINI
Samen met Saysimple hebben we een nieuw hoofdstuk in klantcommunicatie geopend. Ieder gesprek via WhatsApp scheelt weer een telefoontje voor onze medewerkers. Dat scheelt tijd en dus geld.
Deze bedrijven gebruiken ook Saysimple
SAYSIMPLE
Benieuwd naar de mogelijkheden van Saysimple?
Plan een demo en ontdek in 30 minuten wat Saysimple te bieden heeft.


