Zakelijk WhatsApp: het kanaal voor efficiënte klantcommunicatie
Sta snel en persoonlijk in contact met je klanten via de WhatsApp Business API. Met Saysimple heeft jouw bedrijf een gecentraliseerd en veilig platform voor het professioneel inzetten van WhatsApp voor klantenservice, sales, marketing en HR.
Ontdek het Saysimple platform
Onze experts staan klaar om je vragen te beantwoorden. Plan een gratis demo voor meer informatie!
- Online demo van het Saysimple platform
- Maatwerk voorstel gebaseerd op jouw situatie
- Volledig begeleide en persoonlijke onboarding
Deze bedrijven gebruiken ook Saysimple






WHATSAPP PLATFORM
Ontdek het alles-in-1 platform voor het managen van zakelijk WhatsApp
Gebruik het Saysimple platform voor het efficient managen van WhatsApp met meerdere gebruikers, het versturen van gepersonaliseerde marketing notificaties en automatiseren van het eerstelijns klantcontact.
Omnichannel team inbox
Beheer WhatsApp-gesprekken naast andere kanalen vanuit één gebruiksvriendelijke inbox voor meerdere gebruikers.
WhatsApp flowbot
Automatiseer de eerstelijns communicatie op WhatsApp, ontwikkel WhatsApp flows/keuzemenu's met interactieve buttons.
WhatsApp broadcasting
Gebruik Saysimple Engage voor het maken van verzendlijsten en het versturen van gepersonaliseerde bulkberichten op WhatsApp
WHATSAPP TEAM INBOX
Manage zakelijk WhatsApp met meerdere gebruikers
Gebruik één inbox voor het stroomlijnen van je klantcontact via WhatsApp. Werk samen met meerdere gebruikers, verdeel de werklast, volg eenvoudig de gespreksgeschiedenis en gebruik labels, quick replies en verschillende folders om georganiseerd te blijven werken.


WHATSAPP BROADCASTING
Verstuur een WhatsApp bulkbericht naar verzendlijsten
Onze WhatsApp broadcasting-module, stelt jouw bedrijf in staat om op een persoonlijke manier met meerdere klanten tegelijk te communiceren. Verstuur aanbiedingen, tijdelijke promoties, exclusieve deals en nieuwsbrieven via WhatsApp in bulk.
WHATSAPP FLOWBOT
Automatiseer WhatsApp communicatie
WhatsApp Flowbots zijn geautomatiseerde chatbots die 24/7 beschikbaar zijn om klanten te ondersteunen. Flowbots verrijken de communicatie-ervaring door gebruik te maken van interactieve knoppen en lijstberichten, waardoor klanten op een dynamische manier met je bedrijf kunnen communiceren.


WHATSAPP FLOWBOT DEMO
Ervaar de WhatsApp Flowbot zoals jouw klanten dat doen
Scan eenvoudig de QR-code of gebruik de onderstaande link om te starten en meer te leren over de voordelen van WhatsApp Flowbots.
ZAPIER WHATSAPP INTEGRATIE
Automatiseer workflows met Zapier
Met Zapier koppel je de Saysimple WhatsApp API eenvoudig met andere systemen. Integreer WhatsApp met je CRM of ander systeem en automatiseer communicatie. Met specifieke triggers stuur je automatisch een gepersonaliseerde WhatsApp template bericht gebaseerd op vooraf gedefinieerde acties of gebeurtenissen.


WHATSAPP ANALYTICS
Krijg meer inzicht in de prestaties van je team
Wat is de responstijd van ons team? Hoeveel gesprekken hebben we afgehandeld en welke topics komen het meest voor? Verfijn de statistieken aan de hand van tags, medewerkers, teams, locaties, kanalen of tijdsperiode om meer inzicht te krijgen in de prestaties van je bedrijf.
APPS & INTEGRATIES
Integreer Saysimple met bestaande systemen
Integreer je bestaande software met Saysimple en voorzie medewerkers van meer klantinformatie zodat ze niet meer hoeven te switchen tussen meerdere systemen.

TEVREDEN KLANTEN
Dit zeggen onze klanten
Meer dan 500 bedrijven gebruiken Saysimple om hun communicatiestromen efficiënter in te richten.

Luc Verhagen
Dusseldorp BMW
Je onderscheid je door buiten kantooruren bereikbaar te zijne. En daar staan we voor. We willen klanten niet functioneel afhandelen, maar persoonlijk verassen. Dat kan dankzij Saysimple.

Rienk de Jonge
Vakantiepark Pean
We hebben veel contact met het team van Saysimple. Eigenlijk veel meer dan je van een software-aanbieder zou verwachten. Vanaf het begin denken ze met ons mee, wat heel prettig werkt!

Thomas Reijneveld
Severs Breeman BMW & MINI
Samen met Saysimple hebben we een nieuw hoofdstuk in klantcommunicatie geopend. Ieder gesprek via WhatsApp scheelt weer een telefoontje voor onze medewerkers. Dat scheelt tijd en dus geld.

Narek Grigoryan
Volvo Nieuwenhuijse
Door de IDAS integratie in het Saysimple platform weten we direct bij welke vestiging een klant hoort en wat hun NAW-gegevens zijn. Zo sturen we vragen meteen naar de juiste collega, halen autogegevens op en helpen klanten efficiënter op afstand.

Danielle Stam
STAM Renault
Binnen Stam Renault zetten we Saysimple in voor het beheren van al ons WhatsApp klantcontact, van afspraakbevestigingen tot statusupdates en herinneringen. Dit bespaart ons tijd, vermindert telefoontjes en verhoogt de klanttevredenheid.

Niels van de Werken
BMN Bouwmaterialen
Met de implementatie van smart routing wordt de werklast automatisch verdeeld over onze locaties. Hierdoor is het niet meer nodig om een extra medewerker in dienst te nemen. Een gunstige kostenbesparing.
Deze bedrijven gebruiken ook Saysimple









SAYSIMPLE
Ben je klaar om te starten met WhatsApp Business?
Onze experts staan klaar om al je vragen te beantwoorden. Plan een gratis demo voor meer informatie!


