NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

Customer Success bij SaySimple

Doelen halen begint met doelen stellen. Daarom brengen we je vanaf het eerste moment dat je je bij SaySimple aansluit in contact met onze Customer Success Manager. Die helpt je bij het stellen van doelen voor jouw organisatie of support afdeling, en zal er samen met jou op toezien dat je deze doelen gaat behalen. In onze samenwerking staan het delen van kennis en wederzijdse ervaringen centraal.

Verder zal je Customer Success manager jou volledig ondersteunen in het hele proces van onboarding, training, implementatie, evaluatie en innovatie en is een luisterend oor voor al jullie uitdagingen en vragen. Zodat jouw succes ons succes is!

Het succes van onze klanten

Effectiever door het gebruik van het SaySimple platform

Ik heb gemerkt dat we heel blij worden van het feit dat we met een partij werken die actief meedenkt. De samenwerking loopt al vijf jaar en dat bevalt goed. Samen durven, testen en verkennen, dat past goed bij hoe we werken. Ik denk dat ze klanten snappen en die van ons in het bijzonder.
Elodie Janse - Customer Experience Manager bij Omoda
We vinden het belangrijk om met een organisatie samen te werken waar het gevoel goed zit, en waar we mee kunnen bouwen. SaySimple zet de klant centraal en gaat op dezelfde manier te werk. Dat persoonlijke aspect, wat we ook inzetten bij onze klanten, zien we graag terug bij partners.
Renee Terpstra - Service lead bij Crisp
Onze reactietijd voor WhatsApp ligt hoog en daardoor zijn we als merk ook veel meer benaderbaar.
Anouk Steenbruggen - Customer Service Expert bij Filling Pieces

De Customer Success life cycle

Wat kun je van ons verwachten?

Leren over social messaging?

Om onze klanten wegwijs te maken in de wereld van social messaging bieden wij diverse trainingen aan. Deze zijn gericht op het gebruik van ons platform. Daarnaast verzorgen wij schrijfvaardigheidstrainingen waarin wij dieper ingaan op o.a juiste toonzetting in klantconversaties.

Ons Customer Success team helpt je graag

Paul de Blieck

Customer Success Manager

Ik ben Paul, geboren en getogen in Zaanstad. Liefhebber van sport en bergbeklimmen en gek op gezelligheid en weetjes! Met een lang verleden in de klantenservice op social media, kan ik mij perfect inleven in bedrijven als het gaat om online communicatie met klanten.

Ook heb ik veel ervaring met het correct en efficiënt inzetten van de bijbehorende systemen. Samen met mijn collega Eline vormen wij de Customer Success afdeling en zorgen wij ervoor dat je bij SaySimple in een warm bad terechtkomt.

Mocht je nu al vragen voor mij hebben, dan kun je mij bereiken via paul@saysimple.com

Eline Meijer-Wolters

Customer Success Manager

Ik ben Eline, geboren en getogen in Brabant en daarom inherent een gezelligheidsdier. Daarnaast liefhebber van boeken, hardlopen, festivals en een hapje en drankje.

Ik heb een uitgebreid verleden in customer success en customer experience. Mijn key focus is het begrijpen van jouw doelstellingen als klant en vanuit daar bekijken hoe we een messaging traject zo succesvol mogelijk maken. Samen met Paul run ik deze afdeling met heel veel plezier.

Mocht je nu al vragen voor mij hebben, dan kun je mij bereiken via eline@saysimple.com

Get to know Customer Success

Wij beantwoorden zoveel mogelijk vragen voor je.

Wat is Customer Success?

Customer Success is de afdeling die ervoor zorgt dat klanten van SaySimple onze producten en diensten optimaal inzetten. Het is een langetermijn verbond met als belangrijkste doelen een tevreden klant en het behalen van succes op messaging gebied. Een Customer Success Manager ontzorgt en ondersteunt bij het oplossen van problemen en behalen van doelstellingen.

Waarom is Customer Success belangrijk?

Wij begrijpen heel goed dat je zelf een drukke baan hebt en je je niet 24/7 kunt bezighouden met messaging en klantcontact. Met een Customer Success Manager heb je een nieuwe collega erbij, een verlengstuk van je organisatie, die zich bekommert om succes en performance op je messaging kanalen. De Customer Success Manager is een expert in het vakgebied, neemt je aan de hand mee en geeft proactief advies. Door periodieke evaluaties in te plannen zal een Customer Success Manager ervoor zorgen dat doelstellingen niet uit het oog verloren zullen gaan.

Wat is het verschil tussen Customer Success en Support en/of Sales?

Een Customer Success afdeling is verantwoordelijk voor alles wat er na het salestraject gebeurt. Hij/zij focust zich op de persoonlijke relatie en bedrijfsspecifieke doelstellingen. Na het salestraject draagt de accountmanager het contact over aan een van de Customer Success Managers Eline of Paul, die vanaf dat moment jouw aanspreekpunten zijn. Parallel naast het Customer Success traject hebben wij daarnaast een Support afdeling die je kunt benaderen voor tickets, bugs en andere verzoeken.

Wanneer komt een Customer Success Manager in beeld?

Direct nadat je met SaySimple de handen ineen slaat wordt er een Customer Success Manager aan jouw bedrijf gekoppeld. Eline of Paul zullen zich vanaf dat moment persoonlijk bekommeren om de onboarding, implementatie, evaluatie en innovatie op messaging gebied. Tijdens de gehele samenwerking met SaySimple heb je een toegewezen Customer Success Manager die je helpt bij jouw uitdagingen en doelstellingen.

Onze klanten in de praktijk

Ontzorgen zit in het DNA van SaySimple.
Jerry Downing - Service Quality Lead bij Transavia
Lees meer
SaySimple helpt ons om meer benaderbaar te zijn.
Anouk Steenbruggen - Customer Service Expert bij Filling Pieces
Lees meer
SaySimple zet net als wij de klant centraal.
Renee Terpstra - Customer Service Lead bij Crisp
Lees meer

Wij beantwoorden al je vragen!

Meer informatie over de werkwijze van ons Customer Success team, onboarding, onze klanten of gewoon sparren over de mogelijkheden van Social Messaging? Neem dan gerust contact met ons op.

Paul de Blieck

Customer Success Manager

Eline Meijer-Wolters

Customer Success Manager

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home