NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Een gepersonaliseerde klantervaring voor groothandelsbedrijven

Groothandels staan dit jaar voor een aantal uitdagingen. Producten zijn homogeen, de concurrentie is moordend en digitalisering leidt ertoe dat de klant steeds gemakkelijker informatie in kan winnen. Dit zorgt voor frictie over de gehele bedrijfskolom en het is aan de groothandel om haar positie veilig te stellen. Dat kan door meer toegevoegde waarde te leveren voor klanten en leveranciers. Download voor meer informatie onze Messaging Guide voor groothandels, of lees verder op deze pagina.

Conversational Excellence home

Benut de kracht van Social Messaging

Door messaging kanalen te implementeren als service- en verkoop kanaal zijn groothandels en andere bedrijven in staat om een duurzame concurrentie positie op te bouwen.

  • Behoud het persoonlijke karakter van telefonie via een kanaal wat klanten toch al gebruiken en verhoog de klanttevredenheid.
  • Borg social messaging als klantcontact kanaal binnen de organisatie. Maak de kanalen beheersbaar en reduceer telefonie en e-mail.
  • Buig klantvragen via messaging kanalen om tot potentiële verkoopkansen. Van conversatie naar conversie.
Case

BMN Bouwmaterialen

Lees meer
Case

Technische Unie

Lees meer

Wij werken voor:

Omoda logo wit

Download de Messaging Guide voor groothandels

Neem contact op met
onze sector specialist:

Jesper de Vries
Accountmanager
{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home