NEW Verbeter de customer experience met WhatsApp Gratis download

Leveraging the power of social messaging for a personalized B2B experience

Groothandels staan dit jaar voor een aantal uitdagingen. Producten zijn homogeen, de concurrentie is moordend en digitalisering leidt ertoe dat de klant steeds gemakkelijker informatie in kan winnen. Dit zorgt voor frictie over de gehele bedrijfskolom en het is aan de groothandel om haar positie veilig te stellen. Dat kan door meer toegevoegde waarde te leveren voor klanten en leveranciers. Download voor meer informatie onze Ultimate Guide voor groothandels, of lees verder op deze pagina.

Download de Ultimate Guide voor Wholesale

Benut de kracht van Social Messaging

Door social messaging kanalen zoals WhatsApp for Business te implementeren als service- en verkoop kanaal zijn groothandels en andere bedrijven in staat om een duurzame concurrentie positie op te bouwen. Daarnaast helpen deze nieuwe kanalen om kosten te reduceren, de klanttevredenheid te verbeteren en de omzet te verhogen.

  • Behoud het persoonlijke karakter van telefonie via een kanaal wat klanten toch al gebruiken. Verhoog de klanttevredenheid. (CSAT)
  • Borg social messaging als contactkanaal binnen de organisatie. Maak WhatsApp beheersbaar en reduceer telefonie en e-mail.  (TCO)
  • Buig klantvragen via social messaging om in potentiële verkoopkansen. Van conversatie naar conversie. (ROI)
De klant staat dichter bij ons en wij staan dichter bij de klant. Het telefonisch contact en de handling time zijn naar schatting met 20 tot 30% gedaald.
John van Schaijk - Plieger

Wij werken voor:

Download de Ultimate Guide voor groothandels

Neem contact op met:

Jesper de Vries

Accountmanager
{{ (error.rule === 'regex') ? error.msg : error.msg }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home