NIEUWE TARIEVEN Betaal slechts € 0,10 cent per maandelijks uniek contact Meer informatie

Verbind met ieder kanaal

Features waar je wat aan hebt

Met de Messaging Module heb je alles in handen om betere conversaties met je klanten te voeren, op een manier die bij jou past. Krachtige features laten je efficient en overzichtelijk werken, zonder dat je op zoek hoeft naar de gebruiksaanwijzing.

  • KRACHT

    Voer ontelbaar veel conversaties tegelijk met ongelimiteerd aantal agents.

  • REMOTE

    Je agents kan van overal inloggen en werken.

  • AUTOMATISEREN

    Geef automatisch antwoorden en routeer binnengekomen berichten.

  • PERSOONLIJK

    Geef iedere conversatie een persoonlijke touch dankzij geavanceerde klantprofielen.

  • SNEL

    Met quick replies beantwoord je terugkerende vragen consistent en snel.

  • FLEXIBEL

    Activeer, pauzeer of verwijder zelf agents zo veel en zo vaak je wilt.

Tags en archiveren

Alles op de juiste plaats

Met tags kun je conversaties gemakkelijk toewijzen, archiveren en prioritiseren. Met de geavanceerde zoekfunctie vind je meteen de conversatie die je zoekt.

Smart routing chatbot
Bots

Automatiseer alles

Door slim routeren, call deflection en automatische berichten houd je tijd over om je te richten op de conversaties die wat meer aandacht verdienen.

Whats's in the box?

Productiviteit

Tags

Tags kunnen worden gebruikt om een conversatie te typeren. Ook zijn ze eenvoudig te verwijderen wanneer niet meer relevant

Quick replies

Maak standaard reacties op veel voorkomende vragen om productiviteit te boosten. Tevens te gebruiken voor WhatsApp for Business templates.

Labels

Labels kunnen worden gebruikt om een contactpersoon te typeren. Ook zijn ze eenvoudig te verwijderen wanneer niet meer relevant

Zoeken & Filters

Je kunt zoeken en filteren om (oude) conversaties te vinden. Zoek op naam, referentie, kanaal, tag.

Sorteren

Sorteer op de langst onbeantwoorde of meest recente conversatie.

Routering

Laat binnenkomende berichten op basis van ingestelde routeringen direct binnenkomen bij de juiste Agent

Conversaties

Inbox beheer

Een nieuw bericht verschijnt in de sectie "Unassigned". Wanneer een de agent het bericht beantwoord wordt het gesprek automatisch aan de agent toegewezen.

Rich media files

Ontvang en verstuur foto's, video' en tekst berichten. Momenteel ondersteunen we JPG, JPEG, GIF, PNG, MP4, M4V & MP3 tot een limiet van 5 mb.

Gesprekshistorie

Na het archiveren van een conversatie blijft de gesprekshistorie behouden. Je kunt het gesprek dus direct weer oppakken.

Klantprofielen

Klantprofielen geven je meer inzicht in de klant. Het klantprofiel biedt ruimte voor onder andere de volledige naam, bedrijfsnaam, referentie en via welk kanaal contact is opgenomen.

Omnichannel inbox

Het SaySimple Messaging dashboard kan berichten via verschillende messaging kanalen ontvangen. Gesprekken via verschillende kanalen worden als één 'thread' weer gegeven.

Notities

Een agent kan interne comments of notities toevoegen aan een conversatie. Dit geeft de agent meer inzicht en is daardoor in staat om sneller en beter te helpen.

Gespreksdetails

Gesprekdetails vermeldt onder adere de naam, het kanaal waarmee de klant contact opneemt en laat de startdatum van de conversatie zien.

Initieer gesprek

In plaats van reactief, pro-actief. Maak een nieuw contact aan en start pro-actief een gesprek (via WhatsApp templates)

Automation

Auto-replies

Voor iedere nieuwe conversatie kan een auto-reply ingesteld worden. Dit helpt de agent om sneller inzicht te krijgen in het exacte vraagstuk.

Auto-replies OBH

Auto-reply gebaseerd op ingestelde business hours (out of office)

Rule based routing

Met rule based routing stel je regels in waardoor een inkomend gesprek via messaging automatisch naar de juiste persoon, afdeling of vestiging gaat. Het routeren begint vanaf elke nieuwe conversatie die geïnitieerd wordt door de klant.

Call deflection

Door simpelweg je welkomstbericht van je telefoonsysteem aan te passen, geef je klanten op dat moment de mogelijkheid om een conversatie te starten via WhatsApp. Zo staan je klanten niet langer in de wacht en zijn ze meteen in gesprek met een service medewerker.

Kanalen

WhatsApp for Business

WhatsApp is wereldwijd de meest gebruikte messaging applicatie. Wij bieden de officiele WhatsApp Business solution aan via onze BSP's.

Facebook Messenger

Facebook Messenger kenmerkt zich door de vele mogelijkheden die het kanaal biedt. Denk aan de integratie van chatbots, planners en andere handige features voor bedrijven.

Webchat

Webchat voor mobiele apps en websites is de manier om supersnel vraagtekens bij klanten weg te nemen. Het is een onmisbaar kanaal om die service te leveren wanneer de klant daar om vraagt.

Apple Business Chat

Met wereldwijd ruim 1.4 miljard gebruikers is Apple Business chat de nieuwe, krachtige manier voor consumenten met bedrijven te communiceren. Vragen stellen, afspraken inplannen en aankopen doen via iMessage.

Integraties

LEF

LEF is een software pakket wat veel wordt gebruikt binnen de automotive sector. Wij koppelen voor proefrit aanvragen

Websolve

Websolve is een software pakket wat veel wordt gebruikt binnen de automotive sector. Websolve is wereldwijd actief.

Insocial

Insocial verzamelt feedback door middel van survey's om zo de NPS, CES en andere kpi's vast te stellen.

TOPdesk

TOPdesk is service management software voor facilitaire- en technische diensten.

Salesforce

Salesforce behoort tot de grootste leverancies van CRM en andere bedrijfkritische software ter wereld.

Plugins

Breidt de standaard dashboard functionaliteit uit met custom plugins

Beheer

Gebruiksbeheer

Creeer, pauzeer en verwijder gebruikers wanneer je wilt. Onze gebruikers module geeft admins de vrijdheid om in te spelen op veranderende samenstellingen van hun team

Openingstijden

Stel openingstijden in. Wanneer je berichten ontvangt buiten openingstijden is het mogelijk om een geautomatiseerd bericht te versturen.

Meertaligheid

Het SaySimple platform is beschikbaar in het Nederlands, Engels en in het Spaans

Tags en Labels

Beheer zelf de labels en tags die Agents kunnen gebruiken

Teams

Maak afdelingen, vestigingen of teams en geef rechten aan Agents

Time notatie

Gebruik EU standaard of AM/PM standaarden

Toe aan waardevolle conversaties?

Vraag een gratis demo aan of neem contact op voor meer informatie.

{{ showError(errors.items, 'step', '') }}

Vraag een gratis demo aan

Je zit nergens aan vast.

Voor we het vergeten...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home